Jak pakujemy Wasze zamówienia?
Skrzynka drewniana otwarta, kufer z wiekiem czy taca z nogami. Produkty te różnią się rozmiarem oraz kształtem, dlatego do każdego z nich dobieramy odpowiednią metodę pakowania. Dzięki właściwemu zabezpieczeniu różnymi materiałami, zamówienie dotrze do Ciebie w doskonałym stanie!
Pracownicy magazynowi kompletują zamówione przez Ciebie produkty, a zaraz po tym trafiają one do Marty do jej „pakowalni”. Tam sprawdzane są pod kątem kompletności oraz jakości, a także pakowane i jak najlepiej zabezpieczane. Dopiero w takiej postaci mogą zostać przekazane do wysyłki!
Pakowanie składa się z kilku etapów:
Etap 1. Sprawdzanie zamówienia – analizujemy czy wśród produktów przeznaczonych do wysyłki faktycznie znalazły się te, które zamówiłeś. Towar musi być kompletny.
Etap 2. Sprawdzanie jakości produktów – na tym etapie wychwytujemy wszelkie wady czy niedociągnięcia produkcyjne. Produkty są poprawiane i wymieniane na nowe.
Etap 3. Zabezpieczanie i pakowanie produktów – praktycznie najważniejszy etap, który decyduje o tym czy zamówienie dotrze do Ciebie w idealnym stanie. Zamówienie dotrze do Ciebie zapakowane w karton a jego gabaryt zależy oczywiście od wielkości i ilości towaru.
Do pakowania wykorzystywane są:
- Kartony – sztywne, nieuszkodzone i dobierane pod rozmiar danego produktu. Nie mogą być zbyt małe, by nie tworzyły się żadne wypukłości.
- Narożniki tekturowe – wykonane z twardszej tektury. Wykorzystywane jako przekładki pomiędzy produktami.
- Folia wypełniająca– Wolne miejsca w kartonie zajmuje folia wypełniająca, dzięki której produkty nie przemieszczają się podczas transportu.
Jak wygląda pakowanie i zabezpieczanie produktów krok po kroku?
Po skompletowaniu i sprawdzeniu zamówienia, Marta ocenia jak powinny być spakowane i zabezpieczone produkty. Produkty większe gabarytowo potrzebują np. więcej narożników tekturowych.
1. Każdy produkt pod spodem zostaje oklejony naszymi firmowymi etykietami z naszym adresem, telefonem i witryną www.
2. Dobieramy odpowiedniej wielkości karton, do którego zmieszczą się wszystkie zamówione produkty. Nie może być zbyt mały.
3. Karton jest wyścielany folią bąbelkową, dzięki temu mamy pewność że nie grozi im uszkodzenie z zewnątrz np. w trakcie transportu.
4. Wolne miejsca w kartonie wypełniamy jeszcze dodatkową folią bąbelkową, dzięki czemu produkty nie będą przemieszczać się podczas transportu.
5. Karton jest zaklejany mocną taśmą. Następnie przyklejane są etykiety adresowe oraz etykiety ostrzegawcze „Ostrożnie – nie rzucać”.
6. Dodatkowo do każdej paczki doklejamy w tzw. „kangurku” formularz zwrotu/reklamacji, dzięki czemu w razie czego wszystko jest w jednym miejscu.
7. Paczka jest gotowa do odbioru przez kuriera! Teraz już wiesz, że nie musisz się martwić o zamówione przedmioty 🙂