+48 538 474 523 sklep@pinus-ulanow.com.pl pn-pt: 7:00 - 15:00
0 0,00 zł
tel. +48 538 474 523 sklep@pinus-ulanow.com.pl pn-pt: 7:00 - 15:00
0 0,00 zł

ZWROT - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. SPAKUJ PRODUKTY ORAZ UZUPEŁNIJ FORMULARZ

Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami.

Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

2. WYŚLIJ PACZKĘ

Wyślij do nas przesyłkę w ciągu 30 dni ze zwracanym towarem na adres:
PINUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. 3-go Maja 76
37-410 Ulanów

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.

Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.

3. POCZEKAJ NA ZWROT ŚRODKÓW

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: Przelewy24, przelew tradycyjny

- na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

WYMIANA

1. ZWRÓĆ PRODUKTY KTÓRE CHCESZ WYMIENIĆ

W naszym sklepie wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

2. ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu poprzedniej paczki.

W zamówieniu możesz wybrać dowolne inne towary. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem czy Przelewy24) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

REKLAMACJA

1. WYŚLIJ EMAIL

Wyślij email na adres sklep@pinus-ulanow.com.pl z informacją o reklamacji:

Napisz w nim:

  • -> numer zamówienia którego dotyczy reklamacja
  • -> którego produktu dotyczy reklamacja
  • -> dołącz zdjęcie reklamowanego produktu
2. POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ

Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą e-mailowo lub telefonicznie.

Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie - zwrot bądź wymianę.


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Klikając przycisk "X" zgadzasz się na postanowienia zawarte w Polityka prywatności